2009. július 19., vasárnap

mostanság

Hmm
Hát elég rég nem jártam itt, s nem is nagyon foglalkoztam blogolgatással, viszont ígértem egy bejegyzést, ami ma sem következik be...
Romfotók témakörében az eddigi kész részeket feldobom majd, de sajnos perpill a leghasználhatóbb romfotótéma én lennék.
Meló kicsit kiidegel, az emberek főleg, a magánéletem meg romokban... bár ebben semmi új nincs.

Firss alkotásom... melyen kontrasztosan kiemelem, hogy tegnapi este mekkora buli volt, s ahhoz képest ma mennyire nincs kedvem semmihez sem.
S akkor a holnapba bele sem gondoltam:D
Nah de lesz ez még ígyse.

Az utóbbi héten csak egynapon került elő a gép, és rájöttem, hogy az egyetlen dolog körülöttem ami fix, hogy imádom a fix50et:D
Pár kép egyik kedves kolleganőmről:-) :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése