2009. augusztus 13., csütörtök

Hisztéria

Eljött ennek is az ideje.
Első klippforgatáson vehettem részt, amit ezúton is köszönök szépen Bagának, hogy rám gondolt werkfotós ügyében. Nehéz világ ez, korlátokkal tele a fotós számára, de remélem azért sikerült némiképp helytálnom.
Nem is szaporítom a szavakat, mert most kicsit több kép várható:-)
Szóval akkor a képek beszéljenek helyettem, köszönöm, még egyszer, hogy itt lehettem, s veletek dolgozhattam.




A képekből jól látható hatalmas hangulatvolt:-)

Azhiszem ezek azok a képek, amikhez felesleges kommentárt írnom, megkötött kézzel lőttem a pillanatokra, de remélem azért minden igényt sikerült kielégítenem, s nyugodtan gyujthatok rá énis az esti cigimre:D
A klipp hamarosan készlesz, hálisten, remélem nem látható majd benne amikor rózsaszín kompaktal pózolok majd, mint pók a lucernásban.....
Addig is hallgassatok : http://www.myspace.com/hiszteriaofficial és nézzetek: http://bagaba.freeblog.hu/
Jahogyja majdelfeledtem, kedves András, ha nem teszed fel blogra a képeket nemtom belinkelni, ergo nem leszel híres.....:D:D:D:D se.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése